söndag 17 augusti 2008

Tennis

Hej!

Jag kanske inte har berättat för er att jag spelar tennis och jag spelar mycket, nästan varje dag!
Jag tävlar också och det går ganska bra.
Tittar ni mycket på OS?
Jag tittar lite varje dag, tittade bl a på finalen i både herr- och damtennisfinalen. Hejade såklart på Dementieva och Nadal!

Annars tittar väl nästan alla på friidrotten som jag hoppas blir spännande, såg tyvärr inte Kallur springa eftersom jag var påväg hem från landet.



Kommer sakna landet, vi har ju bott där hela sommaren så det är lite sorgligt att komma hem.
Men ganska skönt också, det finns ju mer att göra i stan och man längtar ju efter alla kompisar!



Tänkte bjuda er på lite härliga sommarbilder från ön, varsågoda!


Bilden på ekan är jag med och tävlar med i en fototavling, leta gärna upp den och rösta!


www.pcforalla.se/fototavling

Inga kommentarer: